Friday, January 28, 2011

Im back la..LOL

Ya. Setelah sekian lama aku tak update blog aku. Kali ni tegerak gak ati aku ntok update. Tapi apa yang aku nak tulis kali ni just crap. Sebab aku taktau n xdak idea nak tulis pa. So what im writing here just what come across my mind.

Aku skang tengah dalam musim cuti panjang n ada kat Malaysia. Aku balik Malaysia awal bulan 12 and then merempat jap kat umah sebulan then pegi KL awal bulan 1 untuk buat internship. So 31hb12 tu aku pegi la umah Ad tumpang sat. Aku stat keja 3hb1 dekat CIDB Malaysia, Jalan Pahang. Mula2 masok keja tu agak nervous la kan. Aku dah la sorang ja and takdak sapa2 aku kenal kat situ. So, bermula la sesi2 keja aku kat situ. Banyak la kawan aku kenal. Kakak2, makcik2, abang2, suma jenis ramah gila. Suma jenis gila2 and memang leh masok ngan aku. Tapi aku je jenis pendiam sket. Haha.

Setelah sebulan belalu, skang tiba la time aku nak blah dah. Kejap je rasa. Dulu dapat banyak gila keja. Skang relek je men game Dragon Age kat ofis. Bos pun dah kamcing ngan aku. Staf2 yang laen pun aku dah leh sembang macam besa. Ok la kan. At least pengalaman bekeja tu aku dah dapat. Duet pun penting gak. Keh2.

Kalau nak gamba ofis tu. Bleh je kot. Nantila aku snap pic ngan staf2 kat sini. Aku abeh rabu depan sebelum raya cina. Pastu malam tu gerak pi gopeng nek moto amek adik aku then trus gerak pegi SP. Hehe

Ok la. Chow. Dalam ofis ni sejuk cam haram. Beku aku.

2 comments:

ehem2 said...

eleh.. pendiam la sgt.. choii!! hahhaa.. :PP

Amri said...

mmg pendiam pun..dengki la tu..wekk