Wednesday, February 23, 2011

dragon age 2 memang terbaek!

fuh...
aku baru pas men dragon age 2 demo...
memang mantap abeh gua cakap lu..
gameplay dia memang smart..
skill2 memang masyuk...
aku paling suka skill rogue...
backstab dia siot bes gila..
one hit ko kalau dah cukup kuat..haha
rogue..
warrior pun bes...
mage je aku tak try lagi..haha
gila graphic memang cun..
aku letak level medium pun dah lawa gila..
adui..tak sabar aku nak tunggu yang full version kuar..
yang aku tak puas ati..
bila aku nak maen graphic level high..
aku letak la directx 11 jadi renderer...
tapi bila baru dia sampai kat logo bioware tu..
dia hang!
hare jadoh btol..
takpala...aku rasa suma orang pun akan ada masalah tu nanti..
hope bioware fix cepat2..

warrior..

aisemen...
jumaat ni nak blah p oz dah,,,
terasa xbes btol la..
tapi takpela..
tenet oz laju...
leh aku download banyak game sket..hehe

No comments: