Wednesday, February 23, 2011

kebosanan~

tengah bosan malam2..layan la blog sat...adui..bila la dragon age 2 demo nak kuar ntok pc punya download...leceh btol bab nunggu2 ni...haha...aku pun baru abeh men dragon age origins...ni pun pulun duk maen lagi skali dao awakening..bosan punya pasal...

ari jumaat ni nak blah blk oz dah..ampeh tol la..kan bes kalau aku stdy kat mlysia...eh tapi kena bsyukur...bukan suma org tpilih ntok stdy oversea...syukur2...tp tu la..aku xpuas lagi mingle2 ngn family aku ni..duk lepak2 kat umah..tdo lewat pastu tgari baru bgun....memang nikmat...haha...takpela...lagi 2 taun je lagi..sabar amri sabar...

aiyo...fulus pun dah xdak ma...dalam poket ada rm30 ja...barang2 nak bawak pi oz pun xbeli lagi.....well,,barang2 macam sabun, shampu, ubat gigi, n macam2 lagi kena la beli....ni housmate duk kalut soh bawak mai prencah2 ntok masak plak...sory la geng....aku takdak duet skang ni..so xleh la nak beli...hehe...

aku pun duk tengah hangin ni....yela sapa x hangin duk dengar cita dari si dia ni pasal kawan dia yang ntah pa2 tu...adui aku pun taktau dah la nak kata apa....manusia camtu pun ada ka...prangai cam haram pun ada....memang bdesing...kalau la aku kat tempat si dia ni...aku memang dah maki gila2 dah pompuan tu...yela sapa tak bengang kan kalau benda yang xbtol pasal kita dia boleh pi duk cita kat orang laen....pastu buat suma orang pandang slek...adui...takpela...dah si dia boleh sabar...sabar je la....tapi kalau aku....sory to say la...eh...sorry seems to be the hardest word la..haha

mmm ok la...aku sbenaqnya malas la nak cita panjang2...aku duk umah ni pun bosan gak..siang2 bukan ada sapa...duk umah sorang2 ja...adik aku dah balik kolej...mak ngan ayah aku p keja...adik aku lagi 2 orang yang kecik tu antaq p pgasuh...haha..so aku sunyi je la sorang2 kat umah...bosan2....takpela...leh tdoq...kah2...

k la...aku nak layan manga gto pulak...babai.~

No comments: